Jak wybrać dobrą agencję reklamową oraz co to są credentials?

przez | 22 lutego 2022
Większość przedsięwzięć reklamowych powiązanych z tworzeniem czy wzmacnianiem wizerunku firmy mogłoby być związane ze specjalistami działającymi w agencji reklamowej.

Wbrew powszechnemu mniemaniu, tworzenie napisów na różnego rodzaju gadżetach reklamowych nie jest jedyną postacią promocji firmy klienta.

Niezbędne są Ci dodatkowe informacje na ten interesujący temat? Zatem nie czekaj i wejdź do następnego wpisu – tam przygotowaliśmy dla Ciebie coś ekstra.

Należy przyznać, że to właśnie agencja reklamowa robi projekty związane z przygotowywaniem niemal dowolnych nadruków na kubkach, bluzach czy też dowolnych innych towarach, które mogłyby być wykorzystywane jako gadżet promocyjny. Pracownicy takich agencji stale szukają kolejnych pomysłów na takie towary. A jako że pracują w działaniach promocyjnych, są w takiej dziedzinie niezwykle pomysłowi. Przykładowo do nieco mniej popularnych gadżetów promocyjnych należy zaliczyć chociażby wykonaną z drewna kołatkę, która jest wykorzystywana wyłącznie do generowania hałasu w czasie np. meczu piłkarskiego. W granicach kooperacji można również zamówić w takiej firmie stworzenie strony internetowej lub tradycyjnej wizytówki.

podatki

Autor: Anka Albrecht
Źródło: http://www.flickr.com
firma

Autor: Cancillería del Ecuador
Źródło: http://www.flickr.com
Żeby wybrać dobrą agencję reklamową, warto jest stworzyć listę na bazie rezultatów przeszukiwania na frazę związaną z oczekiwanym towarem czy też usługą. Można też wysłać konkretnym agencjom prośbę o wysłanie tzw. credentials, czyli informacji odnoszących się do propozycji oraz kompetencji takiej firmy.

Do przeprowadzenia planowanej przez nas akcji marketingowej, warto jest zrobić swój swoisty konkurs propozycji, czyli zaprosić do przedłożenia oferty 4 wybrane uprzednio biura. Podana ilość nie jest losowa.