Garść interesujących wiadomości dotyczących Agencji marketingu bezpośredniego

przez | 10 lipca 2021
Co przychodzi ci w pierwszym momencie na myśl, jeżeli słyszysz: marketing bezpośredni? Większości ludzi łączy się on z nachalnymi akwizytorami, zakłócającymi pokój domowy w najmniej właściwych chwilach.

wynajem aut wrocław
To niezbyt akuratne skojarzenie, bo sprzedaż face-to-face jest jedynie małą częścią tejże koncepcji.
Wszystko rozpoczęło się pod koniec dziewiętnastego stulecia, kiedy to firma Sears opublikowała pierwszy katalog wysyłkowy. Propozycja skierowana była głównie do zamieszkujących odległe tereny wiejskie farmerów, rzadko bywających w dużych miastach, gdzie zlokalizowane były sklepy tej marki. W ów sposób Sears uruchomił innowacyjny, kanał dystrybucji – marketing – więcej na temat – bezpośredni. Nie oczekiwał, aż konsument pojawi się w punkcie handlowym lub przeczyta reklamę w gazecie – sam najpierw zwrócił się do konsumenta, dając równolegle możliwość posłania informacji zwrotnej, czyli zamówienia. Dziś przedsiębiorstwa często organizują rozliczne konkursy dla nabywców. Organizacja konkursów ma być lepem dla konsumenta- organizacja konkursów.
Wśród typowych instrumentów bezpośredniego marketingu wymienia się tradycyjną pocztę jak też elektroniczną, telefon i reklamę internetową. Naczelną ideą jest tu fakt, iż nabywca nie musi pójść do sklepu, by poznać ofertę oraz dokonać zakupu – otrzymuje pełne informacje na temat wyboru jak też możliwość nawiązania zwrotnego kontaktu celem dokonania zamówienia.

Naczelnym narzędziem dzisiejszego marketingu bezpośredniego jest baza danych o klientach, zawierająca nie jedynie informacje socjodemograficzne lecz również głębsze dane na temat ich działalności w internecie, poprzednich sprawunków itp. By opracować kampanię dane te powinny być zestandaryzowane.

Zaintrygował Cię taki wpis? Jeśli tak, to bez wahania sprawdź też ten link. Podobne wiadomości znajdziesz również tutaj (https://visaandwork.com/zatrudnianie-cudzoziemcow/).

Standaryzacja danych wymaga wskazania średniej a także standardowego odchylenia- standaryzacja danych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*