Demonstracja reklamy na telebimie

przez | 10 lipca 2021
Prezentacja reklamy towaru na telebimach to w największym stopniu funkcjonalna forma reklamy zewnętrznej. Sieć telebimów przynosi wiele większe możliwości reklamy.

Ustawione w wielu punktach wzmagają liczbę odbiorców, a tym samym liczbę prawdopodobnych odbiorców. Za sprawą cyfrowej technologii diodowej, oraz energicznych i pełnych barw obrazów reklam, wielkoformatowe telebimy zatrzymują uwagę klienta, oraz działają na rozpoznawalność marki.
Częstotliwość z którą ukazują się spoty reklamowe upraszcza trafienie do ewentualnego konsumenta, które w konsekwencji prowadzi do świadomego zanotowania komunikatu reklamowego, jego utrwalenia i zapamiętania.
Ergonomiczność, prostota obsługi i wytrzymałość na okoliczności atmosferyczne przyciągają wzrok, a przy tym są doskonale zrozumiałe. Reklama (zobacz http://www.studioprinter.pl/litery-przestrzenne/) przedstawiona w takiej formie nie tylko prędko i skutecznie dociera do ewentualnych klientów, lecz także ceny jej wyprodukowania i ekspozycji są o dużo niższe niż typowe koszty pozostałych reklam .

proces

Autor: Metro Atlanta Marketing Association
Źródło: http://www.flickr.com
Reklama na telebimie Trójmiasto zezwala na zastosowanie opcjonalnej animacji, ekspozycji, oraz projekcji obrazu telewizyjnego . Reklama (zobacz http://www.studioprinter.pl/gabloty-aluminiowe/) na telebimie nie tylko szybko i skutecznie dochodzi do potencjalnych odbiorców, ale także koszty jej wyprodukowania i demonstracji są dużo niższe.

Reklama na telebimie to nieograniczone możliwości kreacji, obszerna kolorystyka, spore kontrasty, a przede wszystkim dynamiczność filmu pozwala na użycie bardzo twórczego przesyłu reklamowego. Film jest dużo lepiej utrwalany niż normalny obraz bilboardowy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*