Demonstracja reklamy na telebimie

przez | 10 lipca 2021
Prezentacja reklamy towaru na telebimach to w największym stopniu funkcjonalna forma reklamy zewnętrznej. Sieć telebimów przynosi wiele większe możliwości reklamy.

Ustawione w wielu punktach wzmagają liczbę odbiorców, a tym samym liczbę prawdopodobnych odbiorców. Za sprawą cyfrowej technologii diodowej, oraz energicznych i pełnych barw obrazów reklam, wielkoformatowe telebimy zatrzymują uwagę klienta, oraz działają na rozpoznawalność marki.
Częstotliwość z którą ukazują się spoty reklamowe upraszcza trafienie do ewentualnego konsumenta, które w konsekwencji prowadzi do świadomego zanotowania komunikatu reklamowego, jego utrwalenia i zapamiętania.
Ergonomiczność, prostota obsługi i wytrzymałość na okoliczności atmosferyczne przyciągają wzrok, a przy tym są doskonale zrozumiałe. Reklama (zobacz http://www.studioprinter.pl/litery-przestrzenne/) przedstawiona w takiej formie nie tylko prędko i skutecznie dociera do ewentualnych klientów, lecz także ceny jej wyprodukowania i ekspozycji są o dużo niższe niż typowe koszty pozostałych reklam .

proces

Autor: Metro Atlanta Marketing Association
Źródło: http://www.flickr.com
Reklama na telebimie Trójmiasto zezwala na zastosowanie opcjonalnej animacji, ekspozycji, oraz projekcji obrazu telewizyjnego . Reklama (zobacz http://www.studioprinter.pl/gabloty-aluminiowe/) na telebimie nie tylko szybko i skutecznie dochodzi do potencjalnych odbiorców, ale także koszty jej wyprodukowania i demonstracji są dużo niższe.

Reklama na telebimie to nieograniczone możliwości kreacji, obszerna kolorystyka, spore kontrasty, a przede wszystkim dynamiczność filmu pozwala na użycie bardzo twórczego przesyłu reklamowego. Film jest dużo lepiej utrwalany niż normalny obraz bilboardowy.