Budowanie masy mięśniowej u kulturystów w oparciu o dokładnie opracowany rozkład treningów.

Każdy, kto zaczyna przygodę z siłownią powinien wiedzieć, że istotne jest zdroworozsądkowe nastawienie. Chodzi otóż o budowanie masy mięśni u kulturystów w oparciu o dokładnie opracowany plan treningowy. Tylko w taki sposób można spodziewać się pod tym względem najlepszych wyników i nie obawiać, że treningi oddziałują źle na stan zdrowia. Split trening, a więc trening dzielony to szczególnie znana forma treningu, która polega na podzieleniu treningów na określone partie mięśni. Jest to trening elastyczny, jaki da się przystosować wprost do wykazywanych umiejętności.
Poszczególne partie ciała treninguje się co tydzień, co pozwoli maksymalnie skoncentrować się jedynie na jednej partii, a także ukierunkować ćwiczenia pod ten mięsień który aktualnie odstaje od pozostałych. Ten system treningowy przeznacza się dla kulturystów mających już jakieś doświadczenia. Standardowo będzie to po sześciu miesiącach od wdrażania treningu - czytaj o treningu dzielonym .
odżywki
Wprowadził: Health Gauge
Źródło: http://www.flickr.com
Dodatkowo, split zaleca się osobom jakie mają jakiekolwiek wady w budowie sylwetki, a chcą się lepiej koncentrować na ważnych partiach. Ogólnie rzecz ujmując, split rekomenduje się trzem typom kulturystów: takim, którzy zechcą rozwinąć masę mięśni, siłę mięśni a także wytrzymałość. Korzystnie natomiast będzie wtedy, kiedy rozkład treningowy zostanie ułożony przez profesjonalnego trenera, bezpośrednio do umiejętności konkretnego kulturysty.


Zobacz również

Czy zaznaczymy jakie odżywki na rzeźbę musimy zażywać?

ćwiczenia na klatkę
Wprowadził: Butz.2013
Źródło: http://www.flickr.com
Należy zobaczyć jakie odżywki na rzeźbę będą nam proponowane

Wygląd naszego ciała okazuje się być niezwykle ważny, a im lepiej się ono przedstawia, tym bardziej pewni siebie będziemy oraz tym więcej włączamy się w różnego rodzaju przedsięwzięcia.


Poza samym ćwiczeniem kulturysta musi również pamiętać o innych sprawach. Do nich chociażby zalicza się spożywanie specjalnych preparatów jakimi są odżywki potreningowe mające na celu przyspieszyć zregenerowanie organizmu po treningu. Umieszczone są w nich aminokwasy wpływające pozytywnie na: mięśnie, układ nerwowy, stawy a także na ogólne pokłady energii. Ich spożywanie w optymalnej ilości przyczyni się do tego, że trening okaże się efektywny - zobacz na stronie. Preparaty tego typu uzupełniają niedobory substancji odżywczych, dzięki czemu nie ma później kłopotów z bólem i spaleniem mięśni. W przypadku doboru takich preparatów należy także zasugerować się tym, co ma Nam do zaproponowania trener. Warto skupić się na rozsądnym ukształtowaniu masy mięśni i podczas gdy prywatnie nie będzie mieć się o tym pojęcia to trzeba ufać trenerowi.
18/02/05, 09:19:44
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.